Ob 10. letnici razglasitve patra Pija za svetnika in 125. letnici njegovega rojstva.

Program potovanja

1. dan: Ljubljana-Padova-Loreto
V jutranjih urah smo se odpeljali iz Ljubljane. Pot smo nadaljevali proti Italiji do Padove, mesta sv. Antona, enega najbolj priljubljenih svetnikov v Italiji. Obiskali smo baziliko, kjer je svetnikov grob in tu imeli prvo mašo na romanju. Sledilo je nadaljevanje poti mimo Bologne in Riminija ob obali Jadranskega morja do Loreta, enega od najbolj priljubljenih božjih poti v Italiji.

2. dan: Loreto-San Giovanni Rotondo
Zjutraj smo imeli mašo v kapeli poleg bazilike, katere zaklad je nazareška hišica. Po legendi naj bi jo prinesli angeli iz Svete dežele, v njej pa naj bi prebivala sveta družina. Nato smo se odpravili proti jugu Italije, kjer smo v hribovitem svetu pokrajine Apulije prišli do vasice San Giovani Rotondo. Tu je živel in deloval pater Pij, ki je bil še za časa življenja znan po svojih stigmah, znamenjih Kristusovih ran. Letos praznujemo 10. obletnico njegove razglasitve za svetnika. Danes je San Giovani Rotondo eden od najbolj obiskanih romarskih krajev v Evropi. Obiskali smo njegov grob in imeli čas za osebno molitev.

3. dan: San Giovanni Rotondo-Pietrelcina- Neapelj-Pompeji
Po jutranji maši smo obiskali muzej se odpravili na zahodno stran italijanskega škornja. Približno na polovici poti smo obiskali kraj Pietrelcina, kjer se je leta 1887 rodil pater Pij. Obiskali smo njegovo rojstno hišo in farno cerkev ter se v mislih priporočili temu priljubljenemu svetniku. Nato smo nadaljevali pot proti Neaplju in si ogledali glavne znamenitosti. Ogledali smo tudi Pompeje, slavno arheološko najdišče, ki ga je leta 79 ob izbruhu bližnjega Vezuva pokril vulkanski pepel. Pod njim so znanstveniki našli številne vile iz tedanjega časa, upravne stavbe, amfiteater, terme.

4. dan: Neapelj-Monte Cassino-Ljubljana
Zjutraj smo se odpeljali proti benediktinskemu samostanu Monte Cassino. Tu je pokopan sv. Benedikt, ustanovitelj reda benediktincev. Po ogledu samostana in zadnji maši v kapeli v njem nas je čakala pot mimo Rima in preko toskanske pokrajine proti domu.